jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat.

snart färdig pluggad!
de blir lite plugg på söndag också, ska t malmö då så då kan man passa på att plugga lite, good!
sitter & lyssnar på veronica maggio - jag kommer, gryymt bra låt, haha.. frida har inte bara sjungit den sådär heeela dagen:d men de är trevligt med lite sång. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska väl snart käka & sen.. hmm, jag vet inte riktigt?
kanske bara slappa & välja kläder t imorgon & ja.. bara softa?!
men ja, nu orkar jag inte skriva mer, puss
bild på cassie, sötaste cassie*
klicka på bilden för att komma till hennes blogg, bara för att den är bäst!
iloveu cassie ♥

Kommentarer
Postat av: cassie <3<3<3

Aw. Du är så underbar julia. Du är sötast i världen.

Älskar dig <3<3<3<3

2011-03-02 @ 18:42:59
URL: http://[email protected]/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0