I am the fire burning desperately but you're controlling me..

hej, sitter nu & gör ingenting hehe, jag ska snart hämta te & sen blir de väl skype jag vet inte?
jag har tråkigt! men ja, jag vill passa på att tacka alla läsare för att ni kommenterara, men jag skulle vilja att ni som inte skriver era namn, då skulle jag bli ennu gladare, de blir mycket roligare stämning då! :)
men nu ska jag sluta klaga & ta tag i mitt liv lite, jag ska välja kläder till i morgon & sen ska jag packa träningskläder också! vi hörs sen puss.


någon om for the first time:
plcokar du dina ögonbryn ? :D

svar; hej anonym, jag skulle gärna vilja ha namn i fortsättningen!
men ja, jag plockar ögonbrynen :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0