förlåt för den grymt dåliga uppdateringen igår!

hej, vill börja med att säga förlåt för min dåliga uppdatering igår!
fört hann jag inte blogg på morgonen & sen pallade jag inte göra de i skolan & sen när jag kom hem vid halv sju, såg mamma att jag hade gråtit, då tog hon både min mobil & mitt internet.
så nu hoppas jag att ni alla förstod?
igår skulle jag egentligen gör heta stolen men de blev inte så, jag hann inte innan dom stängde, men idag ska jag göra de, jag har tid där klockan halv tre, åhh gud jag vet inte om jag vågar, fast de gör jag säkert!
nu sitter jag iaf & ska göra v mig, min buss går tio över så jag måste skynda mig nu, ha de bra allihopa så får ni antagligen bild på håret när jag kommer hem!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag är sån trög men vad är heta stolen? xd <3

2011-03-10 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0