det finns inga frågor men det finns svar.

hej, förlåt för den dåliga uppdateringen! jag är som sagt hos pappa & jag orkar egentligen inte blogga då, mn jag får väl ställa upp, hehe! idag ska min bror spela tennismatch & sen ska min "låssas" bror spela fotbollsmatch, men jag pallar inte se någon av dom. haha, taskigt! jag orkar inte blogga nu så jag bloggar senare ist! puss
(alla ni som håller på & ska rätta mina stavfel i mina inlägg.. kan ni vara snälla & sluta med de? ni verkar ju ändå förstå vad jag skriver, så snälla sluta! )

Kommentarer
Postat av: Albinlily

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-10-20 @ 11:47:50
URL: http://albinlily.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0