cornelia skriver!

jag tänkte skriva en liten text till julia här, fast hon vet inte om det, hihi (a)



julia, jag älskar dig något enormt.
du är den som får mig att le när jag mår dåligt, du är den som får mig att skratta tills jag gråter.
du anar inte hur länge jag har väntat på detta..
när jag såg dig med någon av dina kompisar på kärnhuset när du skulle hämta alfred, så tänkte jag "jag vill också vara vän med julia", och nu så är du en av dom närmaste vännerna jag har.
jag är så sjukt tacksam över att du alltid finns och verkligen lyssnar. det är inte många som gör det.
vi har en heeel del minnen tillsammans, och det ska bli tusentals fler!
jag kan verkligen vara mig själv med dig, vilket jag tror att du har märkt, haha.. och jag älskar det! det är så sjukt skönt att inte bry sig alls, bara göra vad man vill, det kan jag inte ens hemma, haha.
du vet om att jag alltid finns för dig. det är bara att komma hit, om det så skulle vara 4 på natten.
jag älskar dig, julia catarina wall.

/ cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0