big love


Johanna "allrabästavän" Nilsson

du är helt sjukt underbar, ingen är som du, eller du är inte som någon annan, utan dig finns jag inte! allt du hjälpt mig igenom, du har verkligen hjälpt mig fram, och de vill jag tacka dig för! du är en ängel utan vingar, du är min ängel, egna ängel! i can't live without you. du är allt & lite till, jag kan alltid lita på dig & jag kan säga att du är den enda jag kan lita på också, du håller allt! jag kan säga vad som helst till dig, tack för de! lova mig en sak, lämna mig aldrig, de skulle jag inte klara.. snart firar vi ett halvår tillsammans, sen den nionde oktober har jag känt mig säker, jag har liksom vetat att jag aldrig är ensam, jag har alltid dig! även fast jag är tråkig ibland så älskar jag dig, vi alla har våra dåliga dagar, men du vet att jag alltid kommer tillbaka, även fast man deppar ibland. på min födelsedag är de ett halvår, då ska vi göra något stort, något man inte gör i vanliga fall! frågan är bara vad, vi får klura på de ;) 
men de jag ville få fram de va att jag verkligen älskar dig & att du ska veta hur tacksam jag är för att du verkligen finns för mig, du är inte som alla andra, som bara säger orden "jag finns" & sen när man väl behöver dom så visar de sig att dom inte menar de. 
Johanna Nilsson (L) Julia Wall
bästavänner livet ut!
jag älskar dig. <3
vi är sååå seriösa på bilden
// din julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0