Bad decisions, that's alright.

hej, hemma efter en mysig kväll! förlåt för den dåliga uppdateringen, jag ska bättra mig. men aja, nu ska ni få veta hur min dag har varit.. jag började med no klockan åtta, men det var inte riktigt no, de blev visst film istället, men de gjorde absolut ingenting! efter det hade vi håååla i en timme & då gick jag & molly & sökte praoplats, men vi fann ingen. sen började vi med idrott halv elva, vi hade lacrose, jag vet i fan vad de är för något.. menmen. sen hade vi håla igen, i en & en halv timme & då stack jag & elli & frida till laröd. haha omg! sen hade vi bara svenska & engelska. helt okej jobbig dag! nu orkar jag inte skriva mer, så nu fortsätter jag inlägget med en bild! puss

Kommentarer
Postat av: Frida 'kung' Hultin

Normal jag ser ut på bilden.. normal..

JAG KOMMER HÄMNAS! :D <3

2011-03-26 @ 07:49:05
URL: http://mufflaan.blogg.se/
Postat av: josse

fucku att du stack till laröd utan att säga till mig, kunde ha träffats juu ;)<3

2011-03-26 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0