varför alltid tänka på det du inte har, du ser bara allt dåligt.. allt det bra finns liksom inte hos dig ?

Hej! jag har inte bloggat på så länge, right? eller jo, men bara med bilder ingen text. så nu tänker jag försöka blogga mera & jag tror faktiskt det kommer gå bra. haha fast man vet aldrig med mig! men ja jag ska göra mitt bästa. så nu ska jag berätta lite om min dag.
jag vaknade vid halv elva, eller min söta bror väckte mig & berättade att han hade gjort frukost till mig, jag va inte så pigg på att gå upp, men vad ska man göra liksom. min bror ville äta frukost med mig, klart som fan att jag gör det då. hihi puss på dig lillebror (a) sen satt jag mig vid datan & kollade facebook & läste lite bloggar. sen va det meningen att jag skulle jobba vid ett men det blev inte av för det va så tråkigt väder. så jag ska jobba nu vid tre istället! när jag har jobbat klart ska jag nog hem & göra v mig & kanske dra ut.. ? eller nej, det blir nog hemmakväll med bror & pappa ikväll. som sagt har jag bott hos pappa i snart en hel vecka. har verkligen varit mysigt, att få umgås med pappa & vara ute på kvällarna med alla underbara vänner! fast jag saknar Emma & Johanna något otroligt, kom hem töser! i helgen händer nog inget speciellt tror jag, men när Emma kommer hem ska vi till backen antagligen! mysigt värre. vad ska jag mer skriva ? allt är bra med mig, mår rätt bra för tillfället. eller inte ''rätt'' jag mår jättebra tror jag! hihi, nu ska jag byta om! jag bloggar mera när jag kommer hem från jobbet! hejdå

Kommentarer
Postat av: matilda lantz

Julia, du är söt om någon!

2011-07-15 @ 16:00:20
URL: http://lantzsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0