titta inte på dom som bara sticker ut..

så nu så. förlåt! jag är lite depp just nu. inget jag tänker dela här på boggen eller så! men i allafall, veckan har varit så grym. lärt känna tusen nya människor, dock bara killar. men ändå, rätt härligt de med! har många bilder, några på mobilen också men dom får ni senare, så nu tänker jag berätta lite om veckan, vi tar de dag för dag.
måndags: vi åkte till Emmas stuga & mös lite. käkade & gick en runda, jag & emma & nelly. (Emmas urgulliga syster) när vi kom hem käkade vi bakelser & bara chillade.
tisdags: vi vaknade vid tio, gick upp & käkade. sen stack vi alla till ett bad i knäred. riktigt mysigt, vi åkte hem
vid fem ungefär. sen grillade vi korv & mös & käkade godis.
onsdag: vi stack till markaryd eller emmas mamma körde oss dit, så vi a där vid halv tolv. sen stack vi sen till stranden & där va alla killar, vi bara  yesman. haha! sen badade vi med dom & sånt. sen stack vi hem vid sex eller morfar hämtade oss. så somnade jag efter maten & sen vaknade & så somnade emma & jag smsa lite. sen somnade jag igen.








tack för veckan!

Kommentarer
Postat av: nina

fina överdelar ni hade! är det bikinis eller sånnadär.. vad det nu heter?

saknar dig till tusen i alla fall! hör av dig, och har märkt att du är ledsen. ring / smsa om det har hänt något, älskar dig ♥

2011-07-01 @ 21:09:57
URL: http://nninaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0