snoriga armar & en randig kind

hej. jag har inte gjort ett skit idag. har verkligen inte orkat. det är 12 grader ute & ja.. vad ska man göra? jag vill jobba, fast jag jobbar somsagt mycket ute & det vill jag inte göra idag. eller asså jag vill inte vara ute idag. jag skulle kanske på bio ikväll, men det pallar jag inte. fan va depp man blir när man inte har något att göra, fast jg orkar inte göra något heller. haha! eller jo, jag vill ha energidricka! får väll köpa det sen. haha! nu ska jag hoppa in i duschen & snygga till mig lite. hejdå
jag saknar molly


Kommentarer
Postat av: molly nilsson

jag saknar julia

2011-07-25 @ 19:00:53
URL: http://mollysegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0