jarrå hej

hej, jag har inget att göra så jag passa på att uppdatera bloggen! skulle bara säga att om du läser detta Emma, så vill jag att du ska veta att jag saknar dig redan. det va typ två dagar sen vi sågs & det är typ sex dagar kvar. usssh, hur ska jag klara detta?! men ja, det går väl snabbt?
jag har ett väldigt tråkigt liv just nu, jag får int esova över med någon förrän min pappa har kommit hem & jag har berättat en sak för han.. åååh! tror dom flesta fattar nu? det fula är att inte ens min pappa vet när han kommer hem från italien. fan! aja, jag kan nog övertala mamma om det skulle bli så att jag vill sova hos någon.. he-he! nu ska jag hämta bror. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0