jag gick i ett kvarter idag.. som en gång va min egna värld..

hej. jag har inte bloggat med text på rätt länge. jag har verkligen inte orkat. så jag kommer blogga med bilder rätt mycket nu under sommaren. har bestämt mig att jag ska ta med kameran, var jag än ska. så det blir nog bra! idag ska jag till pappa & bo där i en hel vecka. fast först ska jag träffa Eric & packa osv. jag är så grymt trött nu för tiden. tråkigt värre. men ja, igår låg jag på stranden med Ellinor, sen kom Andre dig så hängde dom med hem till mig & så käkade jag & ellinor & sen stack han hem & vi till ramlösa, så duschade vi där & sen drog vi till Bårslöv & träffade andre igen. jag åkte fan långboard hela vägen, både fram & tillbaka, hAHA! men jag har bestämt mig för att kunna åka sån i slutet av sommaren. thihi! men ja, nu ska jag hoppa in i duschen & sen käka. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0