idag & i morgon kommer aldrig vara samma sak..

hej. inatt sov jag hos rebecka. tack för det, tack för allt syster! jag älskar dig.
nu ska jag ner & jobba, sen ska jag in till pappa & säga hej till dom, först ska jag käka, göra v mig, ta citron i håret. har lite otur, mit hår har bara blekts i luggen eller ja, av solen då! så nu ska jag fasen ta citron där bak så jag blir lite blondare där med. men ja, jag bloggar mera senare, puss
Emma, jag älskar dig.
det du gör för mig betyder mer än något,
lämna mig aldrig.
& johanna, jag saknar dig föööööör mycket, kom hem älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Emma

Julia, jag älskar dig!

Jag kommer aldrig lämna dig, du är allt <3

2011-07-04 @ 00:57:42
URL: http://emmaaduhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0