något ryck jag fick, eller något jag ville skriva om ♥

– Mina syskon.

mina syskon. okej! jag har två riktiga syskon. Nils & Alfred, Nils är fyra & Alfred är elva. jag & Alfred har jätte bra kontakt. jag kan verkligen snacka med han om allt verkligen allt! ingen vet så mycket om mig som han. jag vet att det låter konstigt, han borde kanske inte veta allt. men han gör de & han förstår mig, hjälper mig & ja jag älskar dig broder! Nils är som sagt bara fyra & förstår inte så mycket än kanske. men han kommer bli en bra pojke när han blir stor det vet jag! jag känner inte Nils så bra på det sättet. eller ja, skitsamma! jag älskar dig Nils!

sen har jag ju mina bonus syskon, underbart! Oscar & Matilda, Matilda är 22 år & Oscar 16 år. jag & Matilda har bra kontakt, jag & Oscar snackar ju inte riktigt på de viset som jag & Matilda om man säger så, haha! men ja, ni två betyder jätte mycket ni med, iloveu



– Mina bästa vänner.

mina bästavänner är helt klart Johanna & Emma! shit vad jag har kul med er tjejer. ni är helt fantastiska. jag har så många minnen med er. jag älskar er!




– En perfekt helg för mig.

yle="font-weight: normal;">haha. sova, sova, sova! nej inte riktigt, umgås med kompisar hela nätter kolla skräckfilmer & ja bara mysa, sen ska man kunna sova hur länge man vill dagen efter? bara chilla. det beror helt på vilket humör jag är på!


– Fula ovanor.

bita på naglarna, ööh! nej men, jag gjorde. jag gör inte längre.

 

– Min bästa födelsedag.

min bästa födelsedag va nu när jag fyllde fjorton. jag vaknade på morgonen av att mamma & familjen sjöng för mig & jag fick alla presenter & ja mös hela morgonen. sen körde mamma ner mig till pappa & när jag gick in genom grinden så jag till mamma ''tänk om jag får en macbook nu, haha nej det skulle jag aldrig få'' nr vi kom i till pappa pussade han mig i pannan & sa grattis. jag satt mig vid bordet & pappa gav mig en lapp. där stod det att jag skulle gå in på mitt rum & kolla under skrivbordet. där stod det. min macbook pro. fy vad glad jag blev. efter någon timme körde vi till pappas tjej & oscar & matilda. där hade vi jätte mysigt, sen gick vi ner på stranden & fotade massa bilder (några kommer här i inlägget) det är den bästa födelsedagen, inte för presenterna. verkligen inte. utan för allt mysigt! första bilden va när jag precis fick datan, fy vad lycklig man ser ut!


 

– Något jag saknar.

oj, det är mycket man saknar nu för tiden. men en sak jag saknar extra mycket är nog när jag va på öland förra sommaren med familjen, fy jag har nog aldrig skrattat & haft så kul i hela mitt liv. vi låg mest på stranden & så va vi klart på djurparken. vi gjorde inte så mycket, det är nog mest för att jag trivs så bra med dessa människor! här får ni en bild, haha

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte Felicia också din bonus syster?

2011-07-27 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0