du får mig att le som ingen annan

hejhej, va hemma från festivalen runt ett. jätte mysig kväll, jag har haft riktgit kul! i morgon ska jag hem till pappa, vi ska nog göra om mitt rum tror jag. ååh, jag älskar sånt! sen på kvällen ska jag nog till stan igen, eller så följer corre med hem till mig för mamma ska ha fest hemma så jag kunde ta hem corre då. på onsdag åker corre till stockholm, ush! jag längar inte.
jag har träffat emma idag också ju, fyfan vad jag hade saknat den bruden. det är så skönt att ha dig hemma bästavän! nu ska jag vara social med corre, hejdå mina vänner
( jag saknar johanna Über mycket! )
snodde denna bilden an ida, hoppas de va okej?! :$

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig ! :(

2011-07-30 @ 14:54:05
URL: http://langeleveduminvan.devote.se
Postat av: ida johansson

helt okej älskling ♥

2011-07-30 @ 23:44:07
URL: http://idabambiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0