ärlighet håller längst

hej, dagen har varit awsome. egentligen har jag inte gjort något speciellt. vaknade vid tolv tror jag, eller först vaknade jag ju vid halv sju så satt jag upp till halv åtta. sen somnade jag om & blev väckt av mamma runt elva, tolv. sen va det snabba tag, så stack jag & mamma, bror & silla, kalle & saga till affären ''bali'' som ligger vid ungefär väla. när vi hade vatt där en timme fick jag spel, för det va så jävla tråkigt. höll på att dö om man säger så, haha! så som belöning fick jag Mcdonlads, eller vi alla fick det! så då satt vi där & tryckte i oss massa gott, usssh. efter det mådde jag svinilla. vi stack hem & silla, kalle & saga stack hem eller nej, dom stack vidare för dom skulle till kalles & sagas mormor & morfar & då satt jag bara framför datan & chillade lite osv. efter ett tag kom mamma in på rummet & frågade om jag ville med till ikea, jag bara jaja klart! meningen att vi skulle åka dit va för att Alfred skulle ha ett skåp. men nej, det blev att han inte hittade något så jag fick lite pyssel till rummet, vilket ni har sett kanske! annars får ni ta en titt på bilderna under! men ja nu ska jag sova, eller nej inte sovs, kolla klart på ''dear john'' jättebra film! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0