svar på frågestund

Nathalie bengtsson (a) om frågestund på bloggen:
1. När började du med din första blogg? :)
2. Trivs du bra på ps?
Btw; Tycker du ska dela med dig av din söthet.

svar; min första seriösa blogg började jag med den nionde oktober & då hette den faktiskt också
niondeoktober.bloggplatsen.se, den hade jag tillsammans med tre andra tjejer.
& jag trivs riktigt bra på ps, har aldrig känt mig pressad för någonting, riktigt bra skola!
haha, vi kan ju byta utseende ?
/ Julia

-  ([email protected]) om frågestund på bloggen:
varför gjorde du och din pojkvän slut ?

svar; kan faktiskt inte riktigt svara på de, men han var antagligen inte lyckligt &
sen mådde han inte riktigt bra !
sen har man hört olika saker från olika människor, men han sa själv till mig att han inte mådde bra!
/ Julia

moanilsson(y)  ([email protected]) om frågestund på bloggen:
varför tog du bort din blogg på bloggplatsen.se ? 
hur kan man va så söt ;o

svar; jag tog bort min blogg på bloggplatsen.se bara för att jag ville ha en blogg på blogg.se,
jag tycker bilderna blir mycke bättre på blogg.se !
du är söt !
/ Julia


nathalie (: om frågestund på bloggen:
1. vad har du för kamera? 
2. har du något husdjur? :D


svar; jag har en nikon D3000, men min pappa har även en nikon D90 som jag fotar med ibland,
& ja , jag har husdjur, en katt & en fågel!
/ Julia


CööööööönneEE om frågestund på bloggen:
VEM ÄR BÄST OCH FINAST?:D

svar; haha, skrev jag inte de ? ;)
haha jo:D

CööööööönneEE om frågestund på bloggen:
gillar du ost? vilken ost ?

svar; haha, nu ska jag försöka vara lite seriös här ja,
ja jag gillar ost & tyvärr läser jag inte på paketen vad osten heter! :)

CööööööönneEE om frågestund på bloggen:
varför är du sååååååå fin?

svar; den frågan kan jag inte svara på, för de är inte sant ! :)


Frida 'kung' Hultin om frågestund på bloggen:
Saknar du ditt blonda hår? :D
Varför bytade du till ps? :D
Vem "beundrar" du? :D
Vad beundrar du den personen / dom personerna för? :D
När blir du frisk? :D
puss. <3

svar; hej & nej jag saknar inte mitt blonda hår, jag saknar min ljusbruna hårfärg som jag hade när jag precis färgade !
jag bytade till ps för att min mamma tvingade mig, jag tyckte de va pest först, men jag kan tacka henne tusen gånger om för att hon gjorde de!
jag beundrar ingen på de sättet, jag ser inte upp till någon , eller jag vill inte vara som någon annan, jag är hyffsat nöjd med mig själv !
innan tyckte jag att jag var tjock & ful osv, men jag har lärt mig att varje människa är en konst !
& frida, frågan på när jag blir frisk , haha, den kan jag inte svara på, i'm sorry !
puss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0