bättre inlägg, om dagen!

idag vaknade man kvart i sju, mamma väckte mig !
skönt, sen gick jag ner & slängde i mig en ostmacka med paprika på,
sen fixade jag mig & mer sånt !
jag kom till skolan ungefär vid åtta & jag kom inte för sent idag, skönt!
mamma brukar alltid vara sen på måndagar, fråga mig inte varför men de är så ?
skolan började med svenska & sen språk, engelska & slutade med matte!
ikväll ska jag bara softa & inte göra så mycke, kanske jobba lite matte, får se om jag orkar.
tack Matilda för i morse, de kändes verkligen skönt & få snacka lite,
de hjälpte mig verkligen, jag älskar dig. ♥
lite bilder som jag fotta igår.



Kommentarer
Postat av: matildalantz

det är lugnt julia.

finns för dig dag in & dag ut.

älskar dig också! ♥

2011-01-24 @ 20:45:42
URL: http://matildalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0