maybe there is someone who knows someone who really understands

hej , är hemma nu!
vill verkligen passa på & tack Cornelia & Frida för en underbar kväll igår ♥
hade verkligen sjukt kul.
idag, vaknade jag & Cornelia halvt på varandra i hennes säng, haha, nejmen jag däckade breve henne igår & sen har jag sovit där hela natten, vi vaknade vid ungefär tio halv elva, sen låg vi kvar i sängen & mööös ;)
efter de gick vi hem till pappa & ja, kollade film!
har verkligen haft grymt kul.
här får ni tre bilder sen igårkväll, fotade inte så mycket!
haha frida va ny duschad ;)

Kommentarer
Postat av: Frida 'kung' Hultin

HAHAHAHAAHAHHA, AJG ÄR JU SÅN PITTÖGD PÅ EN!!!! :(

BORT DIRREN! :(

MEN DEN ANDRA KAN DU HA KVAR :D <3<3<3

2011-02-24 @ 21:48:38
URL: http://mufflaan.blogg.se/
Postat av: jag again....

jag menade ofc jag och inte ajg xd

2011-02-24 @ 21:49:21
URL: http://mufflaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0