kan någon svara mig, kan någon ge mig lycka ?

godmorgon, idag ska jag antagligen ner till pappa för jag ska fira brossorna där, yaay, nä inte precis, men jag överlever, corre kommer antagligen hem t pappa också så blir de roligare, sen ska jag hem t mamma igen, & hon kommer hem halv tvåå HAPPYFACE !
jag har verkligen inte mått bra nu när hon har varit iväg, jag känner mig liksom inte hemma någonstans, & de är verkligen inte kul!
men snart är hon hemma igen & då blir allt bra igen, hoppas jag?!
nu ska jag ner & dricka oboy, puss hej !
här får ni några bilder på hur jag ser ut idag :)
/ Juliawall

Kommentarer
Postat av: josse

såfin!

tack för dagen :D <3

2011-02-13 @ 13:28:47
URL: http://a-jh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0