julias bästavän julia gästbloggar (y) ♥

hejsan alla söta ungar som förhoppningsvis läser julias blogg.
japp, jag heter också Julia, coolt va? :D
hahah nejmen, jag gästbloggar här på julias blogg idag.
bara för att jag är töff och jag fick det av julia (a)
julia is my best friend , och ja vi ska träffas på måndag!
fett kul ! hon kommer sääkert lägga upp en bildbomd, heheh! (y)
och ehm, jag tänkte visa en text jag hade skrivit till henne :)

Julia Catarina Wall ★
’ bästavän, du fattar inte hur jävla mycket jag älskar dig på en sån här kort tid.
Vi har känt varandra ett bra tag, men inte fått speciellt bra kontakt.
Vi har ju sagt att vi ska träffas och så, men det har aldrig blivit av..
Men nu har vi börjat träffas! Äntligen.
Vi träffades mitt ute i kylan, vi stog och skrattade. Underbart.
Och vi ska träffas mer, absolut!
Julia, du är så otroligt underbar, jag sväääär.
Hela du, ditt leénde, ditt skratt och ditt sett du är som person.
Jag älskar det, du vågar vara dig själv! Och inte bara det, jag älskar själva dig också! :’o
Att beskriva dig är omöjligt, du är min livskraft, utan dig hade jag inte stått här idag.
Varje dag vi inte träffas, varje sekund jag inte ser dig saknar jag dig. Din lukt, sin värme, din röst. Älskling, du är en ängel, min skyddsängel, den som ser till att jag alltid har det bra, den som ser till att jag inte skadar mig, och även om jag skadar mig, så står du brevid mig, och skrattar med mig. Med dig är allting kul.
Gud måste gråtit den dagen du föddes, han förlorade sin allra finaste ängel. "I love you baby your my angel from the love sky, I allways love you and you allways gonna be mine".
Tänk dig en vinter utan jul, tänk dig en fågel utan vingar, tänk dig en blomma utan färg, tänk dig en fjortis utan smink, tänk dig en Julia utan Julia det finns inte, inte i min värld. Du kom och gjorde mitt liv till en dröm, en dröm med bara oss två, där allting handlar om oss, ingen annan,
Jag är så glad att jag fick just dig, att jag fick dig att älska, att du älskar mig för den jag är, det är det bästa med dig, du älskar mig precis som jag e, även om jag ser ut som en soptunna säger du alltid "julia, så söt du e! jag älskar dig!" Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, du måste lova mig en sak, lämna mig aldrig? för om du lämnar mig har jag ingen eller inget kvar, det är med dig jag kan vara mig själv som mest.
Baby, vi valde varandra och sa föralltid. Och vi menar föralltid också.
du förstår nt hur mke jag älskar & saknar dej , du är viktigare än syre för mej , du är det viktigaste i mitt liv , när vi inte kände varandra så var mitt liv piss , men nu så har dt hänt ngt spc du har kommit , du har förbättrat mitt liv , du är den pussel biten som alltid har fattats i mitt liv , jag har alltid sett att solen lyser starkare när vi är vänner & att regnet faller snabbare när vi är vänner ! men solen sken inte lika starkt när vi inte kände varandra , & regnet föll inte lika snabbt när vi inte kände varandra!
You are an angel, yes, everyone knows that but everybody knows not only that you are my angel.
håll mig i handen om du behöver prata,
jag hör din röst inom mej.
håll min i handen om du gråter ,
inom oss två värmer vi oss .
håll min hand om du är lycklig,
vi kan dela på den .
håll kvar min hand om jag faller ,
för de betyder att jag behöver dej som mest.
''även de starkaste kan falla ''
rör vid julias hjärta men de du hittar är en väldigt fin äkta kärlek .
hör till julias hjärta då kommer du höra sången du kommer att sjunga på i 1000000000000 miljoner år till.
se in till julias hjärta du kommer se lycka och något otroligt , ovärdeligt fin som du aldrig kommer släppa.
men om du försöker förstör detta fina jag har fått ta vara av , kommer jag se till att du aldrig mer kommer få
känna av den kärleken !
För att se min julia lida är som att
strö salt i såret ,
och se svider .
kommer inte tillåta något sånt .
jag ger dig allt ..jag lovar dej !
Stå och bråka , ring mig jag kommer
och skyddarr med dej ! Dom slår på mig för jag skyddar dej med stål gjord av kärleken själv . Men när de går sönder har jag inte kärlek men jag har julia !
dom kan skära en kniv i mig men jag
kommer skämpa ändå ,
dom kan ta mina lungor men jag andas inte med dom , jag andas med
julias kärlek .
Men om dom tar dej ifrån mig kommer jag försvinna för evigheter.
har du förstått att du är något jag behvöver dig något enormt stort mycke!
även om du sticker , kommer jag stå
kvar på samma plats du lämnade mig även om du aldrig hämtar mig igen !
ta min hand vi tänder en evig låga för oss älskling , inget släcks utan blir starkare !
aa, detta kanske inte va så mycket. Men det kan bli längre.
Måndag, blir bäst hjärtiiis.
Aldrig någonsin utan dig, aldrig aldrig!
/Från bara bara bara only din Julia Lilje Wall ♥

mycket fin text, right? :D
hahah, oj vad ego jag blev ;$

http://www.youtube.com/watch?v=KrSLzrbr_xw
älskling, lyssna på den låten (a)<3

jaja, hon ska gästblogga på min blogg nu ,
http://rosatomte.devote.se
så ja, pusspuss!



lite smått fin bild på mej därja ;)

Kommentarer
Postat av: julialilje

i love u ! :D<3

2011-02-19 @ 18:49:09
URL: http://www.rosatomte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0