Jag klarar inte en dag utan dig abv ♥

var ska jag börja, vår vänskap är underbar, utan dig är jag inget, utan Johanna ingen Julia, så är de.
jag klarar mig inte utan dig, du är helt underbar, tack för att du finns, lämna mig aldrig för då lämnar jag jorden!
jag utan dig är som båtar utan roder, alla stunder vi delat, jag har aldrig skrattat så mycke, vi har alltid lika kul.
jag kan skriva en hel bok om dig, men skit samma, jag fortsätter skriva endån, i exakt 117 dagar, tre månader & tre dagar, har vi varit bästavänner, de har varit de bästa i mitt liv, även fast jag inte alltid visar min vänskap till dig så kommer jag alltid älskar dig, du & jag livet ut, de är så de är, & de är så de kommer bli, right ?
jag fortsätter detta inlägg med bilder, du ska bara veta hur mycke jag älskar dig!
Johanna Nilsson, du är allt & kommer alltid vara.
kommer du ihåg, när vi sov hos Wille med Oscar ?
.. när jag sov hos dig!
..när du hängde med mig hem & vi gjorde videos & du skrämde livet ur mig för att du inte ville ha ananas på din pizza ha-ha
i skolan
när vi va på väla..
när vi sov hos dig, & gick hem t mig & kolla skräckfilm helt själva..
i skolan..
i skolan, ( inte beredda på bilderna )
så många tusen minne med dig, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: du vet nog vem! :D

asså, bästavän!

jag älskar dig, du och jag live ut.

jag har sjukt många minnen med dig och alla är underbara, skrattar alltid så sjukt mycket när jag är med dig !

och bilderna är ju såååå vackra, särskilt den

i grå tröjja, hoppas att alla dina läsare är blinda när det kommer till den bilden!

HAHAHA, iloveu bästis <3

2011-02-04 @ 14:49:32
URL: http://handshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0