If you love me, if you hate me, you can't save me, baby, baby

hej, godmorgon , eller ja?
nu har jag precis duschat en låååång stund, skönt!
idag ska jag träffa Fanny i stan & sen ska vi antigligen träffa Conne också ?
ikväll ska jag träna & då hänger Fanny med mig dit & sen hänger hon med mig hem igen så stannar hon nog hos mig till nio, vi får se.
just nu sitter jag & lyssnar musik & softar, jag va vaken rätt länge igår, typ två halv tre, kanske inte är så mycke för er, men för mig är de!
hahah, jag låg & snakca med Oliver ett tag!
men nu ska jag ta i mitt värmeskydd i håret!
puss
bild på halsbandet jag köpte igår, med ett "M" i :d
de står för min mamma, bara för att jag verkligen älskar henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0