i come back

jag är sönder rispad, genom att bara pusta ut kan jag gråta, allt kommer på en gång,
när jag försöker slappna av kommer tankar på alla stunder vi hade, så mycket vi skrattat..
jag kommer tillbaka, de kan måndader, de kan ta år, men jag lovar dig, jag kommer tillbaka.
en vacker dag är allt som då.
de va ungefär fyra månader sen allt blev förstört, men de va mitt val, jag kunde valt en helt annan väg.
men de blev såhär..
även fast jag inte visar de, eller ävn fast du tror att jag inte menar de, så kommer jag alltid älska dig.


såren kommer en dag va läkta.



jag va tvungen, jag behöver skriva av mig,
de känns inte som någon i hela världen kommer förstå hur jag känner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0