de hjärta som skulle bli ditt paradis, de fryser nu sakta till is..

hej-godmorgon!
vaknade för ett tag sen av att mamma ringde, huh, jävlar va glad jag va.
sen har jag inte gjort så mycket, jag har druckit oboy & käkat macka, mums!
idag ska jag plugga fram till fyra, sen drar jag till småland, fan va kul !
jag saknar min mormor & morfar + att de ska bli skönt & komma ifrån hbg nu,
på tiden att jag åker iväg, jag vaknade med en klump i halsen i morse, jag vet inte vad de är med mig,
men ja, de går över!
nu ska jag packa de sista till småland & göra v mig, så ni kan faktiskt få dagens outfit sen,
de är inte säkert att jag bloggar så mycket i helgen, kanske inget alls ?
vi får se, ska försöka vara lite social där uppe nu !
men ni får ett eller flera innan jag åker, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0