'' tro inte att du kan komma undan, dina äkta vänner ser när du är ledsen, dom andra ser bara ditt leende som egentligen är sorg''


''jag vet vad jag behöver & jag stannar där jag är. hos dig har jag allt.''
hejhj, jag vaknade vid nio, jag är inte så kry idag så jag blir hemma det bestämdes dock redan igårkväll just för att jag hade feber & så. jag ville till skolan egentligen eftersom jag nästan alltid har så kul där aja. oscar ringde mig precis när jag hade vaknat ''oj vad du låter trött'' haha jo, lite trött & rätt förkyld. haha gullunge! idag blir det massa plugg för mig, har rätt mycket i veckan, sen måste jag passa på att bli frisk också så jag kan återgå till skolan så snabbt som möjligt! först av allt ska jag koka te & kolla om det finns något trevligt på tv, annars blir det plugg. hör av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0