svar på kommentar

Postat av:

kan inte du lista dina topp 10 bästa filmer? :)

svar: jo absolut. du får en redan här!
1. city of angels
(för tillfället) just för att den har så fin handling, den kan vara svår att förstå men oehört fin annars!
2. million dollar baby
oehört bra, den visar att det går om man vill, det handlar bara om att kämpa & inte ge upp för att någon annan tycker de.
3. taken
den har jag lärt mig mycket av!
4. shrink
riktigt bra faktiskt! jag har älskat psykologer sen långt tillbaka, på något sätt är det min trygghet att veta att det finns sånna!
5. last song
jätte fin & sorglig!
just nu kommer jag inte på fler! men när jag vet så skriver jag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0