låt mig inte gå, för inatt är jag din

It's amazing the changes I've been feeling,
I'm dreaming about seeing the world with someone like you.
I've been tumbling, shaking and my whole world's breaking,
I wanna put it together!
hejhej, mitt rum är kaos nu. bror spelar xbox & själv sitter jag & lyssnar musik.. jag är sugen på en dusch nu, känner mig lortig hehe. dagen har varit bra, dock har jag varit trött som satan & skrattar då åt exakt allt.. pappa hämtade mig på skolan vid fyra & då va de ''i'm sexy and i know it'' på radio. guuud, pappa bara högsta volym & sjunger satan. haha dog. det fula är att han varken kan sjunga eller låten. men inte mer med det, det var kul i allafall! nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag äga min bror på xbox.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0