it hurts her to see me shut the door, because she knows that behind it I cry. she is my weakness, for she knows that she can do anything to bend me, because I love her most

it hurts her to see me shut the door, because she knows that behind it I cry. she is my weakness, for she knows that she can do anything to bend me, because I love her most♥
hejhej! dagen ha varit jättebra, emma ringde mig vid typ halv tio, ja.. jag va inte riktigt vaken. men hon skulle till svedala & jag kunde verkligen inte tacka nej till det! gick runt i massor affärer & sen va vi malmö. från malmö fick jag med mig ett par hunter stövlar, älskaälska! efter malmö stack vi till väla för att jag skulle fixa en julklapp till älskling blev en parfym. luktade satans gott! hoppas han gillade den. jag fick en ros & ett jättefint halsband, döör så gulligt! som sagt har jag varit iväg rätt mycket idag. men jag & emma har också träffat oscar & linn. härligt dag!
nu ska jag snart nanna eftersom jag va uppe såpass tidigt i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0