ingenting kan bli som de va

visst finns det dagar som det kan göra ont
hej, längesen jag bloggade. ni vet sista skoldagarna är pisstråkiga & man blir trött som satan! i morgon blir det julafton för mig, och på julafton såklart. denna dagen har inte alls varit så bra. jag vaknade i Emmas säng vid typ elva det va mysigt! sen knallade jag hem & va hemma tolv, sen duschade jag & stack iväg några ärende. köpte en perfym till lillebror. nu ska jag försöka komma ut lite, om jag får.. mitt humör idag, rätt känslig & lite ledsen. dock har jag världens bästa pojkvän & världens bästavän som finns där i vått och tort. bror också, min andra halva hihi. en sån här dag, det är då man inser rätt mycket, hur mycket vissa personer betyder för en. aja, nu ska jag inte köra mer deep talk här.
föreseten jag gjorde ju gelenaglar igår också, blev bruna, ni får blid vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag älskar dig

2011-12-22 @ 21:01:31
URL: http://stinacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0