if you're sexy and you know it, if you're sexy and you wanna show it.. just show it

it's hard to be strong sometimes, but it's okay to cry.
hejhej, jag har inte bloggat på jätte länge nu, jag har inte tid. men nu fick jag för mig att blogg just för att jag inte kommer blogga ikväll för då ska jag till corre & sen vidare på någon fest hos hennes mammas kompis, blir säkert kul! i morgon är det nyår & mina planer är inte dom roligaste, jag får följa me familjen till rydebäck & sitta där & ruttna. dock kan det bli kul också, vem vet? jag ska försöka få dit någon som kan underhålla mig hela kvällen. idag har jag varit med Emma hel dagen, trevligt! jag hör av mig senare. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0