Ibland kan man undra

Hejdan goddag. Idag har jag varit på väla & ja jag vet jag bloggade inte igår.. Dåligt av mig. Jag har i alla fall fått köpt massa julklappar idag, eller massor & massor, tre stycken. I morgon fortsätter det.. Slutar ett eller lite över ett i morgon sen sticker jag & fixar mina naglar så man har lite snygga naglar nu under julen och nyår osv. Sen ska jag fixa en julklapp till, dock har jag ingen aning om vad jag ska köpa. Men de kommer jag på sen, haha! Vi får se när vi hörs nästa gång.. Förhoppningsvis snart, Tjaooooo


Kommentarer
Postat av: Madde

Du har en fin blogg! :)

2011-12-20 @ 23:05:23
URL: http://bbymadde.devote.se
Postat av: Aanunim

Kan inte du göra en lista på de snyggaste killarna i din klass? Hihi

Ps. Skiitfin blogg :)

2011-12-21 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0