- your bright mind driving me crazy

no one can stop the noise in my head
hej. har varit hos alice fram till nu, satan vad mycket vi skrattat, sinnes sjukt. innan dess va vi i skolan, när vi hade slutat tog de typ hur lång tid som helst innan vi kom hem till alice, för vi typ stanna på skolan en halvtimme.. joel höll på att få spel. haha! sen träffade vi jocke på brunnen så joel & jocke följde oss typ en bit hem, snacka & sånt på vägen. träffa en hund som gillade alice rätt mycket hehe. när vi kom till alice käkade vi & så hände det en helt sjuk sak.. asså nä jag kan inte berätta de. men ja, egentligen är det inget speciellt.. fick bara västra skrattattacken för en sak. vi har inte gjort jätte mycket. lyssnat musik, snackat & skrikit satan. hehe. nu ska jag ner till min familj. jippie.. jag hoppar av glädje.
hörs!
( bilderna i inlägget är sen idag, så lite hur jag har sett ut, haha )


Kommentarer
Postat av: ellinor

Asså jag kan inte fatta vad som helt plösligt har hänt mellan oss jag tänker på dig jätte mycket Julia. Jag älskar och saknar dig så oehört mycket jag gråter så mycket över oss, jag vill ha tbx min syster! på samma plats som hon hade var på innan, jag kommer ihåg så kul vi hade tsm, ååååh! älskling :'(

2011-12-16 @ 23:23:13
URL: http://ellinorannea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0