- tiden är förbi, snart är det för sent

en kompis sa till mig när jag berättade om dig, - det är ditt ansvar. ja det är mitt ansvar, jag älskar dig & jag ska fixa detta. vi är fortfarande barn & det är svårt för oss att veta, men vi är smarta nog att förstå vad som håller på att hända, du växer du förstår mer & mer.. allting kommer bli bra lillebror ♥
hej igen, jag har pluggat & tagit det lugnt sen sist, jag ska snart göra mat äben fast jag inte har någon matlust just nu. haha inte alls hungrig. jag är sååå sugen på att gå ut & slå lite på säcken, men nej.. det får jag inte! inte bra att träna när man är sjuk. nu får vi se vad som händer resten av dagen orkar inte någonting vill bara sova, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0