utan dig är jag inget

hejhej. idag har varit en blandad dag, båda bra & dåligt, skitbra & skitdålig. haha! åkte till corre vid tolv typ, skulle ändå ner dit idag. sen gick vi ut & typ havlbadade i regnet & i någon bäck. första gången på länge jag kände mig rätt liten. det va härligt. vi rullade oss i det blöta gräset & typ gick i bäcken så vi va blöta upp till midjan. fy va härligt. vi va ute i kanske en timme, sen kom vi in & koppade i ett varmt bad & lugnade ner oss (trodde vi) haha nej då satt vi & spottade på varandra i badet.. hahah inte helt okej. sen hämtade mamma oss & så åkte vi hem & fikade hos mig & snackade lite, sen körde vi till råå igen & ja.. då kom skiten. mer tänker jag inte berätta. dagen har i allafall varit hyffsat bra.
ja har lärt mig.. om man gör något dumt får man stå för de & ta konsekvenserna.
hap, det va denna dagen. nu ska jag chatta lite på facebook & sen ska jag lägga mig, det är skola i morgon ju. godnatt!

Kommentarer
Postat av: cornelia

hahahahha jag älskar dig min spottgris!

2011-08-17 @ 21:34:46
URL: http://stinacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0