jag har spelat en annan roll

hej. nu är jag hemma, pappa hämtade mig & Corre på ättekulla. vi har varit i ramlösa & träffat Philip! egentligen skulle vi till väla, men det hände något, eller ja typ.. förstår verkligen inte vad.
skitsamma, dagen har varit bra ändå. nu ska jag städa mitt rum.. haha finns knappt något att städa men ja, får ändå göra det lite mysigt. jag har inte bloggat på ett tag, elelr jo med bilder men inte med text. vet inte vad ni läsare tycker är roligast. jag tycker blider är roligast. haha! men ja här får ni en bild på mig, hihi hejdå

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej Julia!

Vart har du köpt koftan/västen som du har på bilden?

Kram

2011-08-15 @ 00:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0