jag har inte glömt vad du gjort..

hejhej. har duschat & smörjt in mig & ja.. haft ansiktsmask precis, har också hunnit städa rummet & käkat. jag har blivit frukansvärt bränd av solen idag, hoppas det går att sminka över i morgon. jag har också planerat veckan, så tänkte skriva upp lite längre ner i inlägget hur den ser ut. i morgon ska jag ta bussen med becka & philip.
måndag: skola fram till tre, sen ska jag göra naglar 6 senska jag & mamma på fest.
tisdag: skola fram till tre, sen åka direkt hem & ut & jogga en runda, (ska fråga corre om hon vill hänga på) sen ska jag till en ny boxningsklubb & kolla där, ska antagligen byta till den.
onsdag: skola fram till tre, sen vet jag inte, vill träffa nina jätte gärna. men jag vet inte än!
torsag: LÄGER!
fredag: kommer hem från lägret, då åker jag nog direkt hem till pappa & myser lite med han & bror på kvällen!

Kommentarer
Postat av: nina

ja jag kan på onsdag gumman, puss! ♥

2011-08-22 @ 19:44:43
URL: http://nninaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0