jag är så påhittig och bestämd

hej igen. jag satt precis och kollade runder lite på nätet, jag kom inte så längt med duschandet osv. jag sitter som sagt fortfarande kvar där jag satt senast. ha-ha! jag har i allafall suttit och tänkt, jag ska inte äta mer onyttigt nu, börja träna osv. jag har verkligen tappat allt, jag är så trött hela tiden och alltid söt sugen. så nu ska jag ta tag i mitt liv och börja träna. sen snackade jag med pappa igår också, så om jag går ut skolan till jul med bra betyg så kommer jag få en vit iphone 4 av han, en helt ny. det är inte så att jag dör om jag inte klarar det för jag har min 3gs. men det skulle ändå va kul om jag klara de och det ska jag också. så fårn och medi morgon slutar jag med godis och läsk. hädna efter får jag nöja mig med tuggumi och bonaqua. mums, haha nej inte precis men ja. iblan får det va nog. sen det med träningen har jag ju redan bestämt att jag ska börja på den nya boxningsklubben, eller jag tror det i alla fall, sen ska jag gymma med min pappa & gå på indoorwalking varje helg. uuusssh va duktig jag känner mig. nu ska jag kolla vidare, kanske kolla lite bloggar & sen ska jag hoppa in i duschen. thihi. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0